poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Stare skrzynki-metamorfoza




Kiedyś od znajomej dostałam starą skrzynkę.
Przeleżała jakiś czas w garażu... ale jak zwyczajnie przed śmietnikiem znalazłam następną 
tak tak nie śmiejcie się wzięłam sprzed śmietnika rozwalnoną skrzynkę.....

To wtedy już nie byŁo co zwlekać, tylko naprawić obie i coś z nimi zrobić.



Ta ze smietnika była w złym stanie, brakowało kilku deseczek.
Postanowiłam dorobić i maznąć ją na szarości

Skolei drugą postanowiłam ,że zrobię na biało.
Obie dostały kółka i napisy transferowe.
Metodą prób i błędów(choć w necie dużo jest metod jak zrobić taki transfer) spróbowłam przenieść napis za pomocą nitro.


 Może trochę blado,ale jak na początki transferowe to chyba i tak niezle wyszło :)

Takie skrzynki mi się podobają i mają wszelakie zastosowanie, a jakby ktoś chciał, można ich wyścielić materiałem :)

Pozdrawiam i dziękuję,że jeszcze mnie ktoś odwiedza.
FiolQa- Tamara

3 komentarze:

  1. Takie przeróbki zawsze mnie zachwycają. Transfer wyszedł super. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała metamorfoza! a transfer wygląda naprawdę dobrze, ja kiedyś też próbowała...ale z marnym skutkiem :( jaką metodę transferu wykorzystałaś? :)
    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...