poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Tutek:)krok po kroku- kula w doniczce

Mam nadzieję, że będziecie zadowolone z przygotowanego przeze mnie tutorialu
Bez zbędnych ceregieli zaczynamy:-):
co nam będzie potrzebne:
  • mech
  • gałązki brzozowe
  • nożyczki
  • drucik florystyczny, albo inny
  • donica
  • kwiatki i inne duperelki, którymi chcemy przyozdobić kulę
  • pistolet z klejem na gorąco
  • i w moim przypadku koronka
Najpierw robię kulę- tak jak tutaj
Przyozdabiam donicę(każdy wg uznania)
 
Następnie z gałązek zwijam mały wianek
Przyklejam za pomocą pistoletu-gałązki, uwaga na paluchy:-)klej jest bardzo gorący

w donicę wkładam trochę obciążenia(kamyczki)i zakrywam mchem
Potem do donicy i gałązek, też klejem na gorąco doklejam kulę

potem to już wasza inwencja, co nakleicie i jak przyozdobicie kule
Ja, tak to zrobiłam:
dodałam kwiatek, bukszpan,piórka,siateczkę i trochę patyczków



Proste? myślę , że tak.
W razie pytań służę pomocą:-)

I jeszcze wkleję trzy prześliczne zdjęcia Dominiki, bo to w końcu wiosna, także i u nas w ogródku ją widać:-)
Takim akcentem wiosennych kwiatków kończę na dziś:-)
Pozdrawiam i dziękuję za bardzo liczne odwiedzinki i komentarze:-)
FiolQak

6 komentarzy:

  1. fajne ,mi sie podoba ten wianuszek .pod kule.musze wreszcie wybrac sie po mech

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Siostrzyczko:-)Kulki o wiele lepiej prezentują się na żywo niż na zdjęciu:-)Śliczne kuleczki wykonane przez śliczną siostrzyczkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze mieć dom, w którym można taką kulę ustawić :(

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kursik ,dzięki serdeczne :))
    Zdjęcia kwiatów piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tutek na pewno się przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kursik, jasny, przejrzysty, prosty, a kule prezentuą się fantastycznie

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...